Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

onsdag 2. juli 2008

J&S bukse "Tryll tryll" *Solgt*

HPIM0469

Denne buksen er sydd på bestilling til en av mine trofaste kunder. Det er en dame jeg har blitt kjent med via ett syforum, og som jeg har vært så heldig å ha hatt besøk av også ett par ganger.
Det er ekstra moro, for da kjenner jeg jo også den lille jenta som skal bære denne buksa.

Ønsket var en bukse i disse stoffene, men opprinnelig på en annen måte enn resultatet her ble. Lite stoff gjorde at vi måtte være litt kreative, og sammen
ble det denne vrien her. Kjempemoro resultat!

Størrelse: 110-122

Pris: 349,- + porto

HPIM0470

2 kommentarer:

Soltoppen sa...

Tryllebuksa falt sååå godt i smak at den måtte være på mens hun sov :) (at det for øyeblikket er kjempevarmt om natta, spiller visst ingen rolle)

Shamu sa...

Så utrolig moro!!!! *ler*
Fantastisk søt jente. Må gi henne en klem fra meg da! :)