Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

søndag 14. oktober 2007

Øppnad igjen!!

Ja, da er butikken så vidt åpnet igjen... ikke det at det er kommet noen nye produkter, men den er åpen for salg av det som ligger til salgs her fra før. :-)

Situasjonen her hjemme er fremdeles litt knipen... med en datter på sykehus på 7. uke, blir tiden knapp til sying.
Men jeg håper det blir litt mer tid fremover nå.

Jeg gleder meg til å ta fatt på stoffer, bånd og knapper... gleder meg til å kreere nye spennende produkter... :-)

Det vil også komme barneklær fremover! Jeg har fått en rekke supre oppskrifter, og ideene står i kø! ;-)

Ha en fin dag godtfolk!!

Ingen kommentarer: