Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

onsdag 9. april 2008

Kjole "Sommersol"

HPIM0318

Skikkelig gul kjole! Det liker jeg!
Jo mer farge, jo mer gøy!
Stoffet er vintage fra min pure barndom. Sengetøy, utrolig mykt og deilig!
Denne kjolen passer veldig godt til orange mudd-bukser og orange eller gul genser.
Til sommeren er den jo deilig med bare en liten bleie under, samt solhatt og solbriller :-)

Størrelsen er 80, kan brukes fra 74, bare at den blir lenger da.

Den har kjempefin passform, en smal modell.
Mønsteret har jeg tegnet selv.

Jeg kommer til å sy flere av denne, bare i større størrelser da min datter bare må ha en slik nå når våren nærmer seg.

Pris: 299,- + porto

5 kommentarer:

Pinneguri sa...

Den var kjempelekker, den gulfargen og kjoleformen. Hadde jeg hatt barn skulle jeg kjøpt den på strak arm :D
Du er dyktig!

Shamu sa...

Tusen takk Pinneguri!

mali-mo sa...

Kjempefin kjole! Herlig med litt farger iblant, og rosa KAN man jo faktisk få nok av ;) God helg!

Shamu sa...

mali-mo - Tusen takk!
Jeg er enig.. rosa kan bli litt mye i lengden... GØY med farger!!

Gulligan sa...

Fin klänning!! tack för titten hos mig, nu har jag hittat hit också!!