Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

tirsdag 13. mai 2008

Bukse "Sommersnø" *Solgt*

HPIM0625
HPIM0628

Denne buksen har jeg sydd som ett bytte med Sysiden.no.
De har ordnet mitt nye domene, og jeg syr bukse til datteren deres.
Kjempegreit!!
Skal du kjøpe symaskin eller tilbehør, anbefaler jeg disse på det sterkeste. Himla god service er eneste tilbakemeldingene jeg har hørt.

Nå håper jeg bare de blir fornøyde, og ikke minst at buksen passer.

Materiale: Dongeri fra KID, Ribb og mønstret stoff fra S&S.
Mønster: Eget
Størrelse: 74-92

HPIM0623HPIM0624

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser kjempeflott ut! gleder meg til den kommer.

strikkoman sa...

Shamu, takk for den gule kjolen jeg hentet i går. Den er som jeg trodde i overkant hva størrelse angår enda, men det betyr bare at den varer lenger. :) Nå lurer jeg på disse buksene a la Sommersnø, altså de som er str. 74 - 92. Hadde vært sabla kjekt med en sånn, altså! Har du noen spennende stoff (til jente) så er jeg klar for en sånn bukse (hvis du tror den passer til ei som blir 2 år i august og som bruker tøybleier).

Du kan jo også ta en titt innom strikkebloggen min, jeg nevnte vel i går at jeg strikker litt. Bloggen er langt fra noe oppkomme av kreativitet, men jeg sysler med noen små prosjekter sånn på privaten.