Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

fredag 20. juni 2008

Shamubag "Hot Pink" *Solgt*

027

Jeg fikk en mail fra en hyggelig dame her en dag. Hun lurte på om jeg kunne sy en veske som matchet vogna hennes.
En brun OTH med pink pose.

Jeg fikk streng beskjed om ikke å spare på de rosa detaljene. hehe... bestemt dame :-) Det liker jeg!
Så da var det kjempemoro å sette igang.

Ut på tur for å skaffe pink stoff. Lettere sagt enn gjort.
Stoffbutikken hadde faktisk ikke det. Kun grelle rosa farger.

Alternativer løsninger er litt min greie, så jeg for ned på KID for å sjekke gardinutvalget. Jammen hadde de ikke dette super perfekte stoffet, like innenfor døra.

Det er mellomvevd, altså ikke kjempefast stoff. Litt vanskelig å sy i, men det ble veldig veldig bra.

Skatten jeg fikk på kjøpet, var de stofftrukne knappene som liksom satt øverst på gardinene.
De ble jo perfekt pynt på veska!

025

Selve veska er i brun cord. Foret er rosa, samme som på lommen utenpå.
Det er 5 lommer inni, alle i brun cord.

Utenpå er det en stor rosa lomme som er pyntet med ett applikert hjerte i brun cord, samt 3 knapper i samme rosa stoff.
Vesken kan lukkes med en matchende knapp.

På bildet ser veska litt skjev ut, det er den altså ikke.
Det var bare skrekkelig kaldt ute, så fotograferingen måtte skje fort. ;-)


Pris: 499,- + porto

029

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk for ei rålekker veske!!!! Passet så fint til vogna mi og den ene ringslynga mi. "Matchedama" har fått mange beundrende blikk :D

Jeg er kjempefornøyd!!!!!

Anonym sa...

Du er en multikunstner Shamu, all ære til deg ;)