Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

tirsdag 23. september 2008

Shamutai "Pellefant" *Solgt*

HPIM1168
HPIM1171

MT sydd på bestilling til en dame i Farsund.
Det skal sitte en liten gutt oppi, og jeg håper både han og foreldrene vil like den.

Jeg har brukt brun cord både på stropper og på panel for å skape en helhet.
Samtidig så har jeg brutt helt ved å legge inn røde bånd som pynt, røde sømmer rundt applikasjonen og rødt øye på den lille pellefanten.

Eieren ønsket at jeg brukte elefant stoffet på en eller annen måte på panelet, samtidig så hadde hun ett håp om en lomme.
Jeg løste oppgaven ved å legge applikasjonen oppå lommen, på den måten ble det rent, praktisk og kult.

Valg av applikasjon var igrunnen ikke så vanskelig med tanke på hva slag stoff jeg skulle bruke. En pellefant måtte det bli, og ved å sette ham utenpå lommen får han perfekt utsikt når de går på tur. :-)

Stroppene er ca 190 cm lange. God polstring i skulder og midjestropper, samt øverst i panelet.

Pris: 900,- + porto


HPIM1169