Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

fredag 10. oktober 2008

Shamubag "Absolutely Fabulous" *Solgt*

HPIM1328HPIM1327

Dette stoffet er helt utrolig fantastisk!
Jeg skulle sy meg skjørt av det, men så er det en masse store rapporter, som går feil vei på stoffbiten.. ergo, det gikk ikke på ett skjørt.. pokker.. jeg ble litt sur.
Jeg ble fort glad igjen, da jeg så at det ble "Absolutely fabulous" på ei veske. Hurra!

Stoffet har lille snille Tone kjøpt på fretex til meg. Er hun ikke god? She knows my taste! Jeg er glad!

Jeg har også brukt svart cord på veska, pyntet med rødt navn på hanken, og puttet tre lommer på innsiden.
Man kan lukke vesken med en magnetlås, det er jo nesten litt magisk.

Mål: 37 x 34 cm, hanken er 96 cm lang.

Pris: 499,- + Porto

HPIM1330

Ingen kommentarer: