Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

mandag 2. mars 2009

Shamubag "Hemmeligheten" *Solgt*

HPIM2161

Når jeg tenker på hvor mye sånne stoffer som dette her, som ligger gjemt på ett loft eller i en kjeller, uten at NOEN vet at JEG ville hoppet av GLEDE om jeg fikk muligheten til å gi det ett nytt liv.... ja da blir jeg en smule rastløs... :-)

Jeg ELSKER slike stoffer, og de gjør en liten veske så uendelig glad og full av liv.. for de bærer jo så mange spennende energier i seg... og derfor har jeg kalt denne vesken for "hemmeligheten".

Treperler på knytesnorene gir deg garantert den ekstra lille trangen til å synge.

Pris: 349,- + Porto

HPIM2163

2 kommentarer:

Kaos eller ro? sa...

Hei, sagt det før, sei det igjen: eg elskar veskene dine og får mykje inspirasjon frå deg. Du er super flink.
Som du seier her om stoffa som ligg skjult i loft og kjellar, det er synd. Eg kom heldigvis over min mors gamle kjøkken gardiner, ganske likt det du har sydd av her. Når eg ser kva fint du har fått til gledar eg meg til å sy noko av det eg og.
Ha ei triveleg helg!

Shamu sa...

Å for en koselig kommentar.
Kjekt å kunne inspirere!

Det er julaften hver gng jeg får kloa i nye stoffer... Det er så mye fantastisk fra den de glade 60-70 årene.