Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

fredag 17. april 2009

Kjole “Stjernesmell og lykkejakt” *Solgt*

HPIM2466

Fargesterk og morsom kjole for jenter som liker å være UNIKE.
Kjolen kan brukes som både KJOLE og TUNIKA, det kommer ann på tilbehøret.

Den er sydd av supermyk gressgrønn velour og like myk og deilig pink jersey med sirkler.
Pink ribb i hals og ermer.

Kjolen er pyntet med en stor STJERNE og 5 forskjellige vintage knapper.
Jeg har sydd to pyntesømmer på hver side for struktur og litt spenning i hverdagen.

Skikkelig Hurra kjole/tunika!

HPIM2469


Kanten nede er sydd med baksiden av Coverlock sømmen for å få en kul effekt, samt at den PINK fargen blir gjenopptatt og binder kjolen sammen.
HPIM2464

Størresle: 134

Pris: 549,- + Porto

3 kommentarer:

Muffin sa...

Det gleder meg å se at det er full fart på produksjonen! Denne var bare nydelig. Jeg er jo stolt eier av shamubag, den er alltid i bruk!

od Andulky sa...

Åh så fin! Kul detalj med knapparna!

Jeanette sa...

takk for hyggelig kommentar:-) Så flink du er til å sy, mange fine plagg her.