Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

mandag 1. juni 2009

Shamubag “Solbrent og frustrert” *Solgt*

HPIM2797

Det er sommer, ihvertfall her i Stavanger.
Jeg er solbrent, alle veier. Men hvorfor kan ikke sola skinne gjennom tynne luftige sommerplagg, lik varmen fra den gjør?
Ingenting er så frustrerende som å være tomatrød på skulder og rygg, med en nærmest skummetmelk farget stripe sånn der stroppen var.. er det noe fint da?

Vesken er fin jaffal. Solbrent farget og søt. Jadda.. man kan godt ha solkrem oppi, det skader ikke.. har jeg hørt.

Vesken har fått en blomst til pynt.. for de lukter godt.

Mangler du noe å bære sommerbøker, solbriller og hvitvinen i?

Pris: 349,- + Porto

HPIM2798

Ingen kommentarer: