Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

tirsdag 7. juli 2009

Shamukjole “Raindrops keeps falling on my head ”Solgt*

HPIM3100

Herlig helårskjole i fantastiske farger!
Kjolen er full av "det lille ekstra" og passer til alle anledninger.
Danse i hagen er en veldig gyldig anledning, selv på HETE sommerdager...

Så masse likte JEG kjolen:
HPIM3118

Kjolen er sydd i rustrød og lys mosegrønn fleece.
Den har lange trompetermer og alvehette.
HPIM3095
HPIM3102

Bryststykket har fått innsnitt for å fremheve brystet.
Jeg har også satt på en hvit knapp å å friske opp og plukke opp lyspunkt fra dråpene nede på skjørtet.
Under brystet har jeg lagt ett bånd av samme stoff som på applikasjonene.
Dette er ett av mine yndlingstoffer fra de glade 70-årene, vintage og magisk.
HPIM3123

Her kan man se trompetermene i bruk, samt de søte regndråpene på skjørtet.
Regn er også magisk; vann gir liv, liv gir glede, glede gir overflod… dette er en kjole for den som er rik på livet!
HPIM3112

Størrelse: 38/40
Pris: 1399,- + Porto


HPIM3107

4 kommentarer:

od Andulky sa...

Supersnygg!! Sitter perfekt på dig!

Anonym sa...

Denne kjolen var skikkelig flott. Herlig fargekombinasjon!

Skaparmani sa...

Snygg, gillar både modellen och färgkombinationen!!

Kort og Søm sa...

Kjempe fin!! :o)