Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

fredag 25. desember 2009

Shamukjole “Ode to my sweetie”

 

Jeg sydde denne kjolen til min tenåring i April.
Hun var overbegeistret og fikk supermange komplimenter for kjolen. Den gangen hun brukte den…
Hun gikk over natta fra å være jenta som bare går i kjoler, til jenta som aldri går i kjoler. Det er ikke like lett å henge med i svingene.. hehe..
Nå er det tights og tunika som gjelder, helst i fargene svart, grå og hvit. Jeg husker selv hvordan det var på den tida… lett skal det ikke være.
Kjolen henger nå i skapet etter å ha vært brukt to ganger, vi ble derfor enige om at jeg heller skal sy henne noe annet, bukser og tunikaer i riktige farger. ;-) En datters ønske er en mors lov.

Ønsker du deg en unik kjole i liten størrelse, eller en kjole til din egen datter, så har du nå muligheten.

Kjolen er i størrelse 34 med lite brystparti.
Min datter er 154 cm høy, og du kan se hvordan den ser ut på henne på bildene her.
For mer info og flere detaljbilder om kjolen kan du klikke deg inn HIT.
Pris: 999,- + Porto
 

Ingen kommentarer: