Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

tirsdag 15. juni 2010

Babysett “Sivert og brødsmulene” *Solgt*

DSC_3000

En liten gutt trengte noen morsomme klær.
Små nye mennesker skal skille seg ut i mengden, man skal legge merke til dem og nyte det faktum at en ny livshistorie har startet. Tenk på alt det morsomme denne lille tassen har å se frem til! 

JAKKEN er sydd i turkis velour, brun ribb inni hetten og på ermer og nedre kant, samt vintage stoff i form av en gammel kaffeduk fra min glade barndom på fiskene Sivert &Co.
Sivert og familien hans har fått hvite knapper til å se med, det er brukt hvit glidelås og hvite knapper nede på ribben, en til pynt og en med en misjon. Litt forvirrring og spenning må man da virkelig også ha lov til på en tirsdag.
Jakken har fått lang alvehette for å bringe litt eventyr inn i hverdagen. Litt alver, prinesser, tusser og troll er balsam for en barnesjel.

Størrelse på jakken: 86

DSC_2999DSC_2997

BUKSEN er vid og deilig, akkurat slik en barnebukse skal være.
Sivert svømmer rundt foten og lager litt liv i leiren, den satser nok på litt smuler etter middagen tenker jeg.

Størrelse på buksen: 1-2 år

Pris: 798,- (Bukse 349,- + Jakke 449,-)

DSC_2993
DSC_2996 




Jeg beklager å måtte påføre dere litt skryt. Men andre synerder skjønner nok godt hvorfor jeg bare må.
Jeg er så fornøyd med detaljene rundt glidelåsen og hetten.
Hurra for meg! Etter en del knoting så gikk det strålende uten bruk av sprettekniven. :)))

DSC_2990

På innsiden:
DSC_2984 

På utsiden:
DSC_2985

Ingen kommentarer: