Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

søndag 29. mai 2011

Shamukjole “Polkadrops von Kinder”

DSC_9083

Velourkjole av den lekne sorten er på plass i heimen.
Jeg har lekt meg med enkle stoffkombinasjoner, men jobbet frem ett resultat som kan varieres fra en enkel kjole, sprek og gøyal kjole og ikke minst en morsom kjole.
Man liker jo variasjoner?

DSC_9076

Kjolen er sydd av turkis velour, kombinert med ett stripete fantastisk deilig stoff kjøpt hos Cetho Design. Hun har ikke dette lenger, til min store sorg. Så er det noen som har noen meter av dette til salg, blir jeg overlykkelig!
Kvaliteten er utrolig deilig, noe som jo en stor fordel… Jupp!

Jeg har laget en diger blomst av begge stoffene. Knappen er trukket selv.
Blomsten har sikkerhetsnål bak, slik at den kan fjernes eller flyttes alt etter hvor man selv ønsker å ha den.
Jeg og min kjære mann har lekt oss litt i hagen på kveldstid, derav bilderaset under her… men, det er jo faktisk søndag, og vi hadde det jo utrolig koselig i skumringen. Da har man lov med bildekavalkade.. har naboen sagt.

DSC_9079

På brystet blir blomsten markert og løfter kjolen til de morsomme høyder, der jeg liker den.
På høydeskrekkfrie dager plasserer du den helt klart der!

Har du planer som krever at du ikke synes SÅ masse, men bare litt, som en fugl liksom, eller en sommerfugl?
Da flytter man blomsten ned på låret. Der trives den godt, særlig på onsdager.

DSC_9086DSC_9087

Jeg kjenner ei nydelig jente, en helt ekte Anja. Hun er en hverdagsengel, gledesspreder, fargeklatt og rett og slett en person som kan redde dagen din bare ved å være der.
Hun går alltid med hatter eller annen hodepynt, som blomster.
Hun inspirerte meg til å sette blomsten min i hårbåndet og dermed finne frem den GLADE kvinnen vi jo alle har i oss. Den som titter frem på en søndag i skumringen når ungene sover og livet er GODT.

DSC_9092

Vi burde alle gå med en Anja-blomst i håret en gang i blandt.
Man blir fin, fin, fiiin og man blir GLAD!

DSC_9101

Kjolen er i størrelse 40 

Pris: 1399,- + Porto 

Ha en strålende dag! Smilefjes

DSC_9099

1 kommentar:

Lykke sa...

Herlig kjole a' gitt!