Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

torsdag 7. juli 2011

Kjole “Flower Power and SummerJoy” *Solgt*

DSC_9622

Dette nydelige kaninstoffet har jeg spart og spart og spart på, for skal man først klippe i det, så skal det bli perfekt.
Jeg er i full gang med Prosjekt “Ryddesøm før flyttedrøm”. Jeg har bare litt over 2 uker på meg, så jeg har det travelt.
Målet er å få klippet mest mulig ferdige prosjekter innimellom sying, slik at jeg kan sy og sy og sy når jeg er en uke på ferie i Flekkefjord, før vi flytter dit. Da kan symaskinen stå på spisebordet hos mamma, slik at jeg kan kose meg på kveldene mens ungene ser barneTV og sover. O-lykke!

Kaninstoffet er klippet i, og jeg håper dere syns kjolen ble verdt det.
Jeg er nøgd og glad!

Jeg elsker store applikasjoner, farger og lek, så det har jeg prøvd å formidle i denne sommerkjolen.

Størrelse: 3 år, med ekstra levetid kamuflert i lange ribber.

Pris: 499,- + Porto

DSC_9619

1 kommentar:

M sa...

Så skjønne ting du lager!
klem, M