Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

lørdag 12. november 2011

Shamubag “Grønn eplekake med sitron” *Solgt*

076

Liker du å smake på nye smaker som er litt utradisjonelle og rare?
Er du en åpne person som sprer rundt deg med glede og humør?
Hopper du litt midt på dagen, bare for å kjenne at du enda kan sprette?
Liker du å lukte på en plastrose, bare for å kjenne at du enda innehar den barnslige fantasien som er så deilig på en tirsdag?

Da må du ha epler på veska di!

075

Denne veska er kjempestødig da den har cord på utsiden og innsiden.
Deilige lommer og supergode farger, glade energier og lots of love innabords!
SKulderhanken sitter godt på skuldra og man kan bære med seg halve livet om man vil. Her er det plass til alt du ønsker, og litt til. Enjoy!

Pris: 549,- + Porto

078

5 kommentarer:

Elisabeth Solum sa...

Jeg er veldig imponert over alle de flotte veskene du lager! De er bare helt herlige!! Du er såå kreativ! :)
Ha en god helg!

Tonje Sara sa...

Denne vil jeg gjerne ha!!
Her sitter man og tenker at sånn kan man sy selv, men det blir jo aldri gjort, også blir det jo ingen SHAMU-veske heller. Nei send den til meg du, så blir jeg SÅ glad:)

Soltoppen sa...

Æsj, Tonje. Der kom du før meg. *sukk*

Shamu-veska er knallfin, og de to jeg har fra før begynner å ha gjort sin misjon nå. Godt brukt i fire år....

Shamu sa...

Tusen takk! Jeg blir jo helt rørt jeg her jeg sitter på en farsdagsmorgen. <3

Tonje, jeg sender deg en PM på Facebook jeg. :-))

Soltoppen - Ingenting gleder meg mer enn å høre at veskene mine enda er elsket etter 4 år (!!). GØY!

Soltoppen sa...

Om Tonje har ombestemt seg, så kan den gjerne flytte hit, litt sørover istedet for nordover.