Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

tirsdag 28. august 2012

Shamubag “Blue Dreams on Blue Mondays” *Solgt*

DSC_2138

Noen ganger er det magisk å sy.
Man finner stoffer man syns passer sammen, klipper og balerer mens man tenker på noe annet, syr litt uten sjel mens man ser Sex & Singelliv på flatskjermen på syrommet.. ja, alt i alt så er man trøtt og sliten og syr fordi man trenger å hente litt energi.. noe man får av å skape..
JA.. også begynner vesken å bli ferdig og man kjenner det velkjente yret som sprer seg i kroppen, boblene, sommerfuglene, gledesrusen og iveren over at YES, man har skapt noe ut fra underbevisstheten som man bare kjenner man elsker!!

Denne vesken er en sånn ELSKE-veske.

DSC_2133

Jeg kjenner jeg blir GLAD av blått og turkis sammen!
Vesken ble sydd på en skikkelig BLÅ mandag, men mandagen ble turkis og LYKKELIG, bare fordi jeg hadde rett i mine antakelser… SKAPE = MAGI.
Man blir glad, ivrig, lykkelig og yr av å sy.

Sy mer folkens!

DSC_2140

Vesken er sydd i gamle stoffer. Mørkeblå cord og en vintage gardin kombinert med en ny knapp.
På insiden er det to lommer, samme på utsiden.
Vesken kan lukkes med en magnetlås.

Siden vesken har cord både inni og utenpå, er den også veldig stødig og god.

En veske med magi og lykkelig sjel.

Pris: 499,- + Porto
Send en mail til shamu@speilbildet.com


DSC_2134

Ingen kommentarer: