Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

søndag 25. januar 2009

Shamubag "Å bli elsket av jorden" *Solgt*

HPIM1980

Deilig gardinveske, sydd av ett 70-talls grovvevd stoff som har vært en gardin i sitt tidligere liv. Gardiner har opplevd mye der de har hengt og o

bservert livet. Det er moro med en veske med mye sjel og historie.
Hvis man legger øret inntil vesken en sen onsdagsnatt og lytter stille, så er jeg sikker på at man får noen av historiene servert.

Navnet på vesken, som er brodert på hanken, er inspirert av musikken jeg hørte da jeg sydde den. CC Cowboys og "Død manns blues". Strofen "Å bli elsket av jorden" passer veldig godt til veskens grunntanke.. gjenbruk. :) Bærer du denne vesken, blir du elsket av jorden.

Vesken har 3 lommer på innsiden. Innsiden og hanken er sydd av svart cord.
Lukk hemmelighetene dine inne ved hjelp av en stor svart knapp i front.

Veskens mål: 37 x 32 cm, hanken er 86 cm lang.

Pris: 499,- + porto

HPIM1981

Ingen kommentarer: