Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

torsdag 7. mai 2009

Shamuskjørt “Fairytale” *Solgt*

HPIM2654

Jeg har aldri vært noen Grand Prix jente, ei heller dame.
Men de siste årene har det jo begynt å bli litt bra det som blir produsert… NOE jaffal…
Ja, hvem kan glemme Wig Wam i 2005?!! Hurra! Jeg elsket den!
Passe spektakulær og gal og utenfor normal Grand Prix kjedelig mainstreem.
Just a little bit Shamu.. hihi..
I år gleder jeg meg også til å se den lille mannen som egentlig ikke kan synge så veldig bra,
men som tjener full pott på utstråling, energi, varme, oppriktighet og glede!
Alexander Rybak vinner, tror jeg! :-)
Er det rart man må kalle opp ett shamu produkt etter årets vinnerlåt: FAIRYTALE.

HPIM2648

Nydelig skjørt i herlige vårfarger!
Har du lyst på litt eventyr i hverdagen, så må du skape det selv.
Ett eventyrskjørt som ikke bare vekker oppsikt, men som også tilfører deg hverdagsglede må jo være ett perfekt eventyrskjørt?

Det er sydd av myk deilig vintage bomull som en gang har levd som gjestedynetrekk, til pent bruk.
Skjørtet er foret med kongeblå bomull for å gjøre det litt stødig.
HPIM2653

I livet er det gressgrønn ribb.. fargen går igjen i både skjørtet og i sommergresset i hagen.
HPIM2652

Nederst på skjørtet er det sydd på en livlig applikasjon med forskjellige stoffer:
Turkis fleece, rutete tynn bomullsduk fra loppis, rest fra skjørtestoffet for å få helheten,
samt en søt vintage knapp på toppen, bare fordi jeg er Shamu.
Over applikasjonene er det sydd to pyntesømmer, blader på rekke og rad.. siden det er vår!
HPIM2650

Størrelse: 38 (ca 50 cm fra nederste ribbkant og ned)

Pris: 799,- + Porto

Ingen kommentarer: