Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

tirsdag 22. mars 2011

Shamukjole “Sweet Mama” *Solgt*

DSC_8040DSC_8058

Sweet dress for a Sweet Mama!
Kjolen er sydd på bestilling for å matche datterens kjole.
Rosa og brun fleece, cupcakes, hjerter og blomstrete søte stoffer. Herlig sammensurium av feminin LYKKE!

Kjolen er i str. 40 med ekstra lengde på skjørt og ermer.
Lengden på kjolen gjør den elegant og leken på en gang, noe som faktisk aldri blir feil. Litt fest i hverdagen er jo absolutt en fordel, også på en tirsdag.

Kjolen har fått hjerter på begge ermene, blomstrete belte i livet som igjen er pyntet med 3 knapper.
Nede på skjørtet har jeg pyntet med en av mine elskede Cupcakes, her med sjokoladefyll og sløyfe på. Absolutely sweet.

På brystet har jeg debutert meed selvtrukken stoffknapp. Kjempekjekt å lage og veldig dekorativt. Moro!

Nå håper jeg Siv-Merete blir fornøyd med kjolen. Smilefjes

DSC_8044DSC_8049DSC_8061

Ingen kommentarer: