Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

mandag 19. september 2011

Shamubag “Stjernehygge” *Solgt*

155

Å løpe rundt i hagen til mamma for å lete etter egnede steder å ta bilder, var henrykkende!
Mamma har jo ett skikkelig gammelt, typisk sørlandshus, med gamle vinduer, slitte detaljer og ett enormt stakittgjerde jeg må innrømme en ekte glede over å slippe å male…

Jeg gleder meg jo virkelig til å flytte inn i vårt idylliske hus, men det er jammen en grei mellomstasjon dette også. Sørlandsstemningen og de gamle sjelene omgir meg både inne og ute, dessuten er mamma flink å pynte med blomster. Love love!

En veske er sydd i min nye by.
Brun babycord med hvite prikker og turkise detaljer. Her får ihvertfall jeg mange av mine favoritter på ett og samme sted. Synd det ikke skal være min veske…

Vesken har lomme på innsiden og en turkis stjerne på utsiden.. er du Stjerna som skal bære denne?
Det er plass til stjernekrim, stjernevann og en haug med stjernenykker oppi vesken.. eller ett strikketøy!

Pris: 449,- + Porto

156

1 kommentar:

Elisabeth Solum sa...

Nydelig veske og bilde! Brunt og turkis er såå pent sammen! Og prikker gjør det jo ekstra søtt! :)