Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

torsdag 10. juli 2008

J&S Bukse "Annika" *Solgt*

HPIM0627
HPIM0630

Min trofaste kunde fra Flekkefjord ønsket seg en bukse som matchet Pippi kjolen hun har bestillt.

Jeg ønsket å få med flere effekter;
- noe fra pippi stoffet
- lapper oppå hverandre, da det er noe jeg forbinder med Pippi sine egne forkle kjoler
- Fargene fra kjolen, enten alle eller minst to av dem.

Lappene måtte komme på fremsiden, langt ned på foten, slik at de vil skimtes under kjolen.

Siden Pippi allerede bodde på kjolen og jeg syns Annika ofte blir glemt, fikk hun æren av å pryde buksen sammen med en rekke blomster og litt sommer aktiviteter.

Selve buksen er sydd av rød babycord, (Det mykeste og deiligste innen cord.) og gressgrønn ribb.

Størrelse 74-92

Pris: 349,- + porto

HPIM0632

2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Så mye fint du har laget!
Takk for hyggelig komentar på siden min :o)

prickig design sa...

Tack för titten "hos mig"! Jätte fina plagg du gjort!//L