Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

mandag 4. januar 2010

Redesignbukse “Hvor er kakaoen?” *Solgt*

HPIM4092

Kongeblå fleecebukse med ribb og applikasjon fra en bomullsgenser som ikke fikk leve som genser lenger.
Jeg syns den gjorde en mye bedre jobb som buksetilbehør! Enig?
Nå kan både fleecen og x-genseren få nytt liv som bestevenn til en liten tass/tasseline som skal bruke den masse i barnehagen og under lekedressen.

Applikasjonen er en nysgjerrig katt som har gått seg vill ute i snøen.. ser du hvordan den står på tærne og ber om å få komme inn i varmen igjen? Jeg er sikker på at om den får bli med på litt lek og moro med varm kakao og smørbukk i sekken, jo da blir den lykkelig langt inni den stripete sjelen.

Buksen har størrelse 122 og passer både jenter og gutter.

Pris: 349,- + Porto


HPIM4094

Ingen kommentarer: