Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

mandag 4. januar 2010

Redesignskjørt “Olga Maries premiehyl”

Olga Maries premiehyl

Dette skjørtet er sydd av buksebenene fra min søsters avlagte Miss Sixty bukser.
En herlig jeansfarge kombinert med freshe farger gjør skjørtet unikt og morsomt.

På begge sider av skjørtet har jeg applikert på ett nydelig bånd jeg har fått i gave fra Jubel. Fantastiske farger man blir glad av!
For å forsterke fargene har jeg brukt lime ribb, lime knapp og herlig turkis cord på stjernen.

Skjørtet er en stjernesmeller, perfekt for stjernebarnet, den livlige lille jenta som er stjernen i sitt eget liv!

Have fun!!

Skjørtet er i str 92/98 (derfor litt trangt på frøken fotomodell som er en 98/104)
Pris: 299,- + Porto

HPIM4057

Ingen kommentarer: