Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

mandag 3. mai 2010

Bukse “Oscars ville vesten” *Solgt*

DSC_1691

Er det en fargesammensetning som jeg aldri blir lei av så er det rød mot turkis.
Er det ett mønster jeg aldri blir lei av så er det prikker, polkadots, hypnotisk virvar.. Love it!!

En dag vi var på Kvadrat i lekeland i kjelleren, satt jeg og så på alle figurene som var malt rundt omkring.
Der hadde de blant annet en uhyre morsom fisk. Fisk er sunt, så fisken måtte bli med hjem, på ett vis.
Jeg fikk min lydige mann til å tegne den av i notatboka mi , og vips så fikk den ett nytt hjem… her hos meg på syrommet mitt.
Nå har Oscar fått plass på en liten søt jentebukse.
Jeg håper det finnes ei lita jente som ønsker å gi Oscar ett mer spennende liv blant dukkevogner, lekeplasser og hoppetau.

Str. 1-2 år 

Pris: 349,- + Porto
 


DSC_1696

Ingen kommentarer: