Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

mandag 24. mai 2010

Redesign Shamukjole “Hverdagselefanter og badeliv”

DSC_2236 

Er du en av dem som ser hverdagselefanter hver dag, også onsdager? Hvis ikke så har du virkelig sjansen nå.
Elefanten som pryder denne kjolen er en hverdagshelt, den garanterer en morsom tilværelse!
Liker du å bade, gå tur, klatre i trær, danse etter vinden, hyle ut i regnet, lukte på blomster eller rett og slett bare få ett blikk eller en kommentar fordi du har en uvanlig kjole.. Yey, the elephant is your everyday- mojo!

DSC_2265

Kjolen er sydd i deilig, myk, roserød velour, kombinert med svar ribb, svart jersey og svart/hvit stripete jersey fra en genser som aldri har vært brukt.
Den røde knappen er vintage og like lykkelig som elefanten som eier den i dag.

DSC_2240 

Størrelse på kjolen er 38/40.
Angående lengden på kjolen vil jeg tro du får en pekepinn når jeg nevner at jeg er 168 cm høy. Trenger du eksakte mål, er det bare å ta kontakt.

Pris: 1399,- + Porto

DSC_2242

5 kommentarer:

Tøvsjur sa...

Å den her kjolen va kjempefin! Du e helt rå på redisign!

Monica sa...

Rååååfin!! Du er dronningen av redesign ja!!!

En fortjent award til deg på bloggen min! :)

Camilla Maria sa...

Fantastiske klær du lager!....men tror jammen det er rompa på MIN hund på bildene :-) Det er tatt ved naustet vårt på Gauselholmen?
Veldig morsomt å finne ut det, helt tilfeldig! :-)

Shamu sa...

Herlighet! Er det din hund som sjarmerte oss i senk og absolutt skulle være med på bildene? hihi...
Nydelig sted, og jeg følte meg rimelig teit der jeg skulle prøve å posere... jeg er ingen fotomodell.. haha..
Håper det var greit av vi lånte stedet deres. :-))

Og TAK for ros! :-)

Camilla Maria sa...

Nicco er veldig glad i å bli fotografert. Har en datter som knipser han daglig så han har laaaang "modell" erfaring. På Gauselhomen gjelder allemannsretten og det er kjekt at alle bruker området! Nok en gang: fantastiske klær. Glad jeg oppdaget siden din :-)