Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

lørdag 7. juni 2008

Bøllehatt "Sommer i sivet" *Solgt*

053

Denne hatten er sydd av deilig luftig lin og kraftig bomull.
Den egner seg veldig godt for det lille sommerglade barnet som elsker å løpe rundt i hagen, eller han eller hun som plukker blomster og klatrer i trær og teller maur på bakken en helt vanlig onsdag.
Eller rett og slett bare til det barnet som har en mor eller far eller tante eller en venn, som virkelig syns at det skal være moro å være liten.

Størrelse 1-3 år.

Pris: 149,- + porto

058

2 kommentarer:

LillePhu`s hobby side sa...

Denne var då knall kull. Håper det kommer fler av disse.

Anonym sa...

Utrolig flott og akkurat i mine farger... Tenker som bare det på om jeg kjenner en liten bølle som kan få bruk for den...