Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

onsdag 18. juni 2008

Shamubag "My Precious" *Solgt*

007

Dette mellom-tettvevde stoffet har jeg funnet på Fretex!
Er jeg ikke heldig? Og samtidig litt frekk.. rett og slett...
På en av mine vante turer innom skattekammeret kom jeg over 4 lengder med dette stoffet.
Det er så vakkert!!! Og så herlig 70-talls!!
I tillegg er det overhodet ikke slitt. Rett og slett en skatt.

Jeg plukket høflig med meg en lengde og puttet på disken.. skulte litt tilbake til hylla, plukket med meg enda en lengde.... sto med lommeboka for å betale, ombestemte meg og rappet med meg de
to siste også. :-)

Så hvis du bor i Stavanger og er litt besviken på at du ikke fant dette stoffet i hylla på Fretex, så er det fordi jeg har dem ferdigvaska i hylla mi med store planer om vesker, jakker, bukser, kjoler.. ja, alt jeg får plass til på mine precious gardinlengder. De fineste jeg noengang har sett!


005

Veska har innside av brun cord, og innerlommer i rød cord.
Den kan lukkes med en solid magnetlås.

Veskens mål: 40 x 32 cm, hanken er ca 1 meter lang.

Pris: 449,- + porto

021



.

2 kommentarer:

Anonym sa...

OMG!! Den var bare rålekker!!

Anonym sa...

fikk denne vesken forrige uke, og stoffet og fargene er bare helt utrolige! må være noe av det flotteste jeg har sett på lenge. såååå fornøyd, nå har jeg to shamubags å veksle mellom :D forsett å sy, så har jeg snart en hel kolleksjon!