Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

søndag 13. juli 2008

Skjorte "Above the Elephants" *Solgt*

HPIM0655
HPIM0657

Jeg har lenge hatt lyst til å prøve meg på å sy topp med ragland ermer. En slik modell gir så mange muligheter til stoff kombinasjoner.
Jeg begynte å klippe i halv tolv tiden i går kveld, og en drøy nattetime etterpå var min første buserull født.
For er det ikke en buserull da? Eller er det en bluse? Jeg tror jeg trenger hjelp til å navnsette denne type topp ja. :-)

Se hvor fint den matchet "Schizofrene Elefanter"!

Størrelse: 80

Pris: 299,- + porto

Det er helt klart at Alea skal få ett slikt sett, bare i en størrelse større (Hun bruker 86). Se så fin hun ble! :-)
Mulig det blir antrekk for første barnehagedag :-)
HPIM0653

3 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Hei, det er vel ikke en buserull med det kjempe fine stoffet vel?! :o) Buserull forbinder jeg med noe litt traust.. og denne over delen din er jo ikke traust, bare veldig fin!

Anonym sa...

Heisann, jeg har en award til deg inne på bloggen min *klem*

Erica sa...

Alea ser ut som en dukke her! I positiv forstand... ;) Perfekt, rett og slett!
Og drakten er herlig.