Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

fredag 24. juli 2009

Hengslebukse “Lille Henrik og kroneisen” *Solgt*

HPIM3282

Lille Henrik er en hund som bor rett nedi bakken, til høyre i huset bak det store treet, eller deromkring.
Han er ufattelig stolt over å være hund og elsker livet som gatetasser.
Det beste Henrik vet er kroneis, og når får man mest kroneis? Jo på nasjonaldagen.
Derfor er Lille Henrik ekstra glad han bor i Norge, for her har man O-store-is-dagen, som han kaller den, 17. Mai altså.
Da jeg skulle lage en bukse, eller rettere sagt; hengslebukse med en dachs på, så ble Lille Henrik unnfanget i mitt hode, som ikke er så lite men faktisk litt stort – har jeg hørt.
Han måtte få farger som matcher all kroneisen på nasjonaldagen, og da måtte det jo bli rødt hvitt og blått.

Jeg håper den heldige lille jenta som skal bruke buksen faktisk får spise masse kroneis det kommende året. Da blir Lille Henrik veldig glad, har han ymtet frempå, i natt….

HPIM3283

Lille Henrik har fått en gammel vintage knapp til øye.
Han er litt hvitøyd inni der, men det er fordi han sover med øynene åpne, for ikke å gå glipp av noe selvsagt.

HPIM3285

Bak på ryggen har jeg lagt inn strikk, slik at buksen får en nydelig passform.
Man gleder seg til å putte buksen på barnet faktisk. Man blir glad!

HPIM3288

Buksen er halvforet med ett av mine yndlingsstoffer, som ikke engang er gammelt, men temmelig nyinnkjøpt.
Det har dog ligget og blitt modent, som årgangsvin, bare at her er det snakk om uker.
Stoffet er også brukt nederst på foten, og som applikasjon – Lille Henrik.
Hvit ribb nederst i føttene gjør buksen ren og lekker og perfekt til søte søndagsutflukter, til kiosken for å kjøpe kroneis.

Størrelse: 2-3 år

Pris: 499,- + Porto


HPIM3287

1 kommentar:

Anonym sa...

Den er så fin, gleder oss til å bruke den! Tusen takk, Shamu, du er bare best til å sy!