Til salgs

Enkel oversikt over hva som fremdeles er til salgs:
Accesories
Diverse
Genser
Lue (Baby, barn og voksen)
Mapper
Sjal
Veske
Voksenkjole (Str. 34-44)
Voksenskjørt (Str. 34-44)

Hobbybloggen MIN, her finner du ALT jeg syr

Nyhetsbrev

Ønsker du Nyhetsbrev når nye produkter blir lagt ut?

Send en mail til: shamu@speilbildet.com og merk den med "Nyhetsbrev"

Do you want Newsletter when new products are placed? Send an e-mail to: shamu@speilbildet.com and mark it with "Newsletter"

ETTERLYSNING

Har du gamle klær, dyne/putetrekk, gardiner, duker, stoffer etc som du tror kan bli til spennende shamu-klær eller shamubags?

Morsomme farger og retro mønster, eller ren cord, frotte og velour (ikke nervøs) i fine farger.

Gamle knapper og pyntebånd blir jeg også veldig glad for.

Ta kontakt;
anithom@lyse.net

Butikken åpnet 4. August 2007

Følgere

fredag 17. juli 2009

Shamukjole “Midnattsdram og fniseknis” *Solgt*

HPIM3226
HPIM3234

Min kjære var litt skeptisk til cobolt blå og svart sammen. Det var litt vågalt mente han.
Jeg visste det kom til å bli smekkert, og sant, det ble det!
Blåfargen er aldeles nydelig alene, mot svart blir kjolen litt magisk.. Perfekt til kveldskos rundt bålet, eller til kjærestur i måneskinnet. Varm og deilig.

Kjolen hadde fungert fint uten pynt, men jeg er nå Shamu og da må jeg gjøre kjolen Shamuish: Farger!

Jeg kjenner en dame på østlandet som er tvers gjennom god og herlig, rett og slett alltid HAPPY.
Hun har en bestemor som en gang brukte ett skjørt som hun ble lei.
Happy syr også masse nydelig, men hun er ikke like retro som visse andre, ergo skjørtet fikk følge meg og Jubel hjem etter ett besøk der i gården.
For å slippe blåmerker og andre skavanker etter slåsskamp om skjørtet, så delte vi det i to.. søsterlig og rettferdig.
Happys bestemor sitt gamle skjørt har nå endelig fått sitt første oppdrag, som LIV og røre på denne herlige kjolen.
Ble det ikke vakkert? Takk Happy!

Kjolen har fått alvehette og trompetermer.
Den har fått bånd under brystet som har 3 coboltknapper til pynt.
Kjolen har fått kontrastkant nederst på skjørtet for å ta igjen fargen og ramme kjolen inn.

HPIM3222 HPIM3224

Størrelse: 40

Pris: 1399,- + Porto


HPIM3228
HPIM3229
HPIM3231

1 kommentar:

Margrethe sa...

Kjolene dine er helt fantastiske og veskene likeså. Jeg skulle ønske jeg hadde like kreativ hjerne som deg, for min hjerne blir virkelig vridd nå når jeg skal gjøre en enkel retroredesignjobb. Kanskje du har et tips eller tre til meg?